środa, 18 lipca 2012

Do nieba idzie się... Jan Budziaszek, czyli perkusista z powołaniem. I akcja łap licznik.

Mała książeczka, którą napisał Jan Budziaszek - perkusista zespołu Skaldowie i wielu innych formacji muzycznych. Od wielu lat ten facet oprócz muzykowania zajmuje się też głoszeniem Dobrej Nowiny, jeździ na rekolekcje, do szkół, na różne spotkania. Wiele czasu spędzając za kółkiem, ale znajduje też chwilę na to by prowadzić różne zapiski. Część z nich potem była wydawana - choćby kilkuczęściowy Dzienniczek perkusisty.
A ta malutka książeczka to zapiski różnych cytatów, refleksji, myśli, które wydały się autorowi ciekawe. Całość jest pogrupowana na rozdziały tematycznie m.in. o kobietach, konfliktach, drodze do doskonałości, krzyżu, zdrowej i chorej religijności. Znajdziecie tu też najkrótszy różaniec świata.

Jak to zwykle bywa w przypadku takich zbiorków nie jest to rzecz do przeczytania od deski do deski i rzucenia w kąt, a raczej po prostu do zaglądania od czasu do czasu.
Teksty nie wszystkie równie trafne, inspirujące, ale sama formuła całkiem ciekawa. Prowadzenie takich zapisków i zbieranie pewnych cytatów, własnych przemyśleń daje niejednokrotnie możliwość zatrzymania się i spojrzenia na pewne rzeczy na nowo.
Poniżej kilka przykładów i linki dla zainteresowanych.

Jeśli kochasz, znajdziesz czas, nie mając nawet ani jednej chwili.

Gdyby św. Franciszek pomyślał o wilku, że jest zły i niebezpieczny, to ten na pewno by go zjadł.

Bóg codziennie daje mi znaki, a ja wciąż szukam innych znaków.

Narzekałem, że nie mam butów, dopóki nie spotkałem człowieka, który nie miał stóp.

Nie jest ważne - czy ja jestem kochany i akceptowany, lecz czy ja akceptuję i kocham innych

   

Notka trochę inna niż zwykle, ale może kogoś zainteresuje. Polecam Wam też stronę, która również Was zainteresować - dostałem ją jakiś czas temu od koleżanki... Klikajcie i czytajcie.
http://nickvujicic.gloria24.pl/ 



PS
I jeszcze coś co znalazłem u Papryczki i bardzo mnie ubawiło. Jako kociarz nie znam się na zwyczajach psów, ale widzę sporo podobieństw :)
A teraz szybko o liczniku - kto złapie 5 ósemek i prześle na maila screena będzie sobie mógł wybrać ode mnie jakaś pozycję książkową - myślę, że coś uda się ciekawego zaproponować.


10 komentarzy:

  1. Na jaki email wysłać screenshot? Udało mi się złapać 88888, ale nie bardzo wiem, gdzie przesłać zdjęcie ;) Na wszelki wypadek zrobiłam też zdjęcie aparatem, żeby nie było wątpliwości, że to jakaś przeróbka ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rany jak szybko - przynadziei@wp.pl to dziś z domu przejrzę książki i coś zaproponuję ok?

      Usuń
    2. Akurat jakoś tak trafiłam, że weszłam na blogu i moim oczom ukazało się 88888 ;) Zaraz wyślę screenshot i zdjęcie ;)

      Usuń
  2. hi hi, szok dostałem screen od dwóch osób. będę musiał dwie nagrody - ale zasłużyłyście na to za refleks

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam dopiero refleks - weszłam 88954 :)))))))))))

      Usuń
  3. Gratuluję tylu ósemek, ani się obejrzysz jak same dziewiątki będą ;-) Czego Ci życzę. Kociarz??? O proszę! Witaj w klubie.;-)
    Pozdrawiam ciepło.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano kociarz, W tej chwili dwa szaleją po domu. Wcześniej był jeden mądry, teraz mam dwa nierozgarnięte młodziaki

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. skoro czytam również takie rzeczy, mam ich sporo na półce to czemu o nich nie pisać, prawda? Wiem, że to mało popularne, ale przecież to nie jest najważniejsze. Od statystyk czasem ważniejsze jest to żeby choć jedna osoba odnalazła coś w tych notkach dla siebie.
      pozdrawiam

      Usuń