sobota, 28 września 2013

20/2", czyli sięgajcie po nasze, polskie! I raz, dwa, trzy, wybierasz Ty - pakiet na październik, czyli kolejne trzy kniżki ruszają w drogę

"20/2" cover artJuż kiedyś wspominałem o stronce TegoSlucham.pl. Portal, który pisze o polskich kapelach i wykonawcach, o debiutach, odkrywa i promuje. Genialne źródło fajnej muzy, informacji, inspiracji. I oto już po raz drugi wrzucają do sieci darmową próbkę różnych nagrań - z okazji 2 lat portalu, 20 kawałków. Wystarczy kliknąć i słuchać.
Większość nazw mało znana (przynajmniej mi), więc tym bardziej niewiele jest wydawnictw i miejsc promujących młode kapele - Kaczkowski już chyba też przestał wydawać Minimax. A przecież to był fajny projekt: za 13 zeta kilkadziesiąt ciekawych nagrań.
Mam nadzieję, że coś odkryjecie tu dla siebie. Muzycznie bardzo różnorodnie: od psychodeli, przez punk, ska, aż po elektronikę.
Mi wpadły w ucho np. Towary Zastępcze, ale ciekawe też są Drekoty.  


***********************

Ufff... Wszystko wskazuje na to, że i we wrześniu uda się zachować dotychczasowy rytm notek, a dłuższe i chłodniejsze wieczory może sprawią, że i na czytanie będzie więcej czasu. A ponieważ wszystko wskazuje na to, że w poniedziałek idę do kina na Wałęsę,to już dziś wrzucam pakiet do rozdania na październik (wrześniowy jeszcze trwa, więc jakby co szukajcie go w zakładce z konkursami).
Na blogu znowu eksperymentuję z szablonami - niby jest ok, ale kolory mi jakoś dają po oczach. Pewnie za jakiś czas kolejna zmiana. Aha - pamiętajcie o notce z okazji 1000 posta - tam do zdobycia paczka z niespodziankami!

Co do pakietu na październik: dwie książki ode mnie (bo nadal się wysypują z regału), jedna to egzemplarz do recenzji od wydawnictwa Agora (podziękowania!). O żadnej jeszcze nie pisałem, ale obiecuję, że napiszę wkrótce!
Mam nadzieję, że znajdziecie coś dla siebie. A nawet jeżeli nie, to podeślijcie proszę info o rozdawajce znajomym lub udostępnijcie u siebie, aby skorzystali inni (banerek na dole).
Bawimy się w ten sposób już po raz piąty, więc chyba nie muszę długo tłumaczyć zasad "Raz, dwa, trzy, wybierasz Ty". Zgłaszacie się (najlepiej od razu z e-mailem, bo to ułatwia kontakt) pod tym postem wskazując jaką lekturą jesteście zainteresowani. Nie ma ograniczeń co do ilości, ale każda jest losowania osobno, więc małe prawdopodobieństwo, że wszystko zgarnie jedna osoba.

Wysyłka raczej na terenie kraju (jeżeli to możliwe, abym nie zbankrutował). Książki są moją własnością, wszystkie były czytane, ale są w stanie dobrym.
Banerek do zamieszczenia i promocji dla chętnych jest obok, ale nie jest obowiązkowy. Nie ma też żadnych dodatkowych obowiązków (np. dodawania do obserwowanych, lajkowania itd.). Pełna dobrowolność :)
A teraz to co najważniejsze, czyli skład pakietu:
1. Robert M. Wegner - zwycięzca tegorocznych nagród Zajdla, a ode mnie dla Was starsza pozycja z tego cyklu: Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe.
2. Ja, My, Oni - Teresa Torańska w rozmowie z Małgorzatą Purzyńską
3. Mariola, moje krople... -  kolejna pozycja Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk jaka wpadła mi w ręce drogą wymianek.

Czas do 31 października do północy. Szczęśliwców wybiorą jak zwykle koty...
I jeszcze coś muzycznego :)

78 komentarzy:

  1. Z niecierpliwością będę czekać na opinię o filmie.
    Nalepa to mój idol z lat młodości. Uwielbiałam słuchać Breckautów / nie wiem czy dobrze napisałam/, a Modlitwę odkryłam kilka lat temu.
    Wybieram Mariola, moje krople.

    gut.anna1@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jestem ciekaw... Cieszę się, że coś znalazłaś ciekawego w pakiecie!

      Usuń
    2. myślałam,też o Torańskiej, ale jakoś mi się wydaje, że jej poglądy jakoś nakierowały się na tory po których nasz to znaczy mój i męża nie jedzie.

      Usuń
  2. potrafiła słuchać, a rzeczywiście rozmawiała z różnymi ludźmi. Niektórych wywiadów po prostu unikam ze względu na rozmówcę... A tych wywiadów z nią jeszcze nie znam...

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się po: Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe
    wiedzma-czyta@o2.pl

    bannerek umieszczony u mnie na blogu w zakładce "Konkursy".

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To ja się ustawiam w kolejce do Wegnera - znawcy twierdzą, że to bardzo dobra książka jest:)

    anek7@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Ponieważ lubię autorkę, to ustawiam się w kolejce do "Mariola, moje krople..."
    Pozdrawiam:)
    agnzimka@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. W tym miesiącu wybór bardzo prosty: oczywiście, że Wegner :D Co prawda już czytałam, ale nie mam swojego egzemplarza :) pozdrawiam serdecznie.
    silaqui86@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Och Wegner :)
    Ja bym chciała, nawet bardzo, bo mam na półce trzeci tom i nijak tak zacząć od końca. :D
    zabkabt@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się po: Ja, My, Oni.
    harnasiowy@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam przyjaciółkę Mariolę, więc chętnie przygarnę kolejną, czyli wybieram "Mariolę, moje krople".
    martucha180@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się po: Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe

    emik7@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  11. Robert M. Wegner -Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe.-to ksiazka ktora bym chciala.Zglaszam sie z przyjemnoscia:)
    ania_reg@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. Marek M.Wegner raz, na wynos poprosze! :)
    baryla250(at)interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja bym chętnie przeczytała "Mariola, moje krople".
    gilda@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  14. zgłaszam się po Wegnera :)
    demonica7772@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  15. Chętnie przeczytałabym książkę "Mariola, moje krople.." Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk :)
    Ania ( anulka713@buziaczek.pl )

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się po Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe. Piotr (kacperilawia@poczta.onet.pl)

    OdpowiedzUsuń
  17. Poproszę o Wegnera :3
    alcia1993@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się po.... Ja, My, Oni
    ania123423@wp.pl

    Zapraszam również do siebie i do mojego konkursu

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się bardzo chętnie po "Opowieści z meekhańskiego pogranicza" i "Mariola, moje krople." Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk". :)
    planet.gosia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  20. zgłaszam się po 1. Robert M. Wegner
    adam1995mada@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się , wybieram "Opowieści z meekhańskiego pogranicza"
    agasam9@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się po Mariolę i jej krople, czyli po "Mariola, moje krople...". Jakoś mam sentyment do tej autorki.

    jola834@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się..Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe
    wiki03@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się oczywiście :) Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe
    apdzieckowojny@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. to ja chętnie spróbuję z Robert M. Wegner oraz Ja, My, Oni - książek nigdy za wiele ;-)

    Skomorucha.ewa@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lepiej odpukaj w niemalowane :) u mnie nie tylko półki się gną, ale i na podłogi patrzę z niepokojem...

      Usuń
    2. hehe wiem wiem, ale póki co miejsce jeszcze mam. Ale już tak na przyszłość zaopatrzyłam się w czytnik e-booków ;-)

      Usuń
  26. Aaa! Oczywiście zgłaszam się po "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe" ;)
    stoje.za.drzwiami@gmail.com
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  27. Poproszę "Opowieści z meekhańskiego pogranicza" :)
    Pozdrawiam! mon_ma@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  28. A ja poproszę o "Mariolę, moje krople..." Małgorzaty Gutowskiej Adamczyk.
    sayuri.i.blog@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgłaszam się po: Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe
    kluga@o2.pl

    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem zainteresowana "Ja, My, Oni" :)
    inka144@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  31. Ustawiam się w kolejce po nr. 1. Robert M. ,,Wegner''
    zetka880@interia.eu

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się po:
    Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe.

    zygu84@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się po "Mariola, moje krople..." - Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk
    murba78@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  34. Zdecydowanie Robert M. Wegner
    marcinellino@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się do kolejki po "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe".
    life_is_sweet@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja także chciałabym "Mariola, moje krople... "

    a.filipowska@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  37. Spodobała mi się książka "Mariola, moje krople..."
    kat-g@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się po "Ja, My, Oni" - Teresa Torańska w rozmowie z Małgorzatą Purzyńską

    coolmamma@o2.pl

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się po książkę na którą poluję już od dawna:
    Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe.

    bankaikoala@o2.pl

    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  40. Zdecydowanie, zdecydowanie Robert M. Wegner "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe".

    Mam nadzieję:)
    koza_77@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  41. Po prostu zgłaszam się do zabawy :)
    Żadnej nie czytałam, więc może być każda.
    agach22@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się po Ja, My, Oni. :)
    ohhcorinne@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się po: "Mariola, moje krople..." Małgorzaty Gutowskiej-Adamczyk
    edyta.cha@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się po Ja, My, Oni oraz po Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe
    tierra.es.mia@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  45. zgłaszam się po "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe",
    eliza.siudowska@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  46. "Mariola, moje krople... "- tytuł intrygujący, chętnie przygarnę ;-)
    czarna_hanka@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  47. Zgłaszam się po książkę "Mariola, moje krople..."
    onlyme30@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  48. Ja również jestem chętna na Robert M. Wegner - nika.b85@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  49. Zgłaszam się po: "Ja, My, Oni - Teresa Torańska w rozmowie z Małgorzatą Purzyńską"

    Joanna Sobczak
    joannasobczak89@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  50. zgłaszam się po opowieści
    dorota_wysocka@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  51. Zgłaszam się :)
    "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe"

    amycoll@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  52. Zgłaszam się po "Mariola, moje krople" i "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe"

    aleksandra.pienkos@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. banner dodam u siebie na blogu w dziale konkursy :)

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  53. zgłaszam się, wybrałam książke Mariola, moje krople..., czytałam ksiązi tej autorki, moze będę miała okazje i tą przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  54. "Ja, My, Oni"
    bogdanm@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  55. Zgłaszam się po "Ja,My, Oni" :-)
    ddebner@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  56. Zgłaszam się po ostatnią książkę:)
    magda.ciukaj@gmail.com
    Bannerek w zakładce konkursy/rozdania:)

    OdpowiedzUsuń
  57. Zgłaszam się po "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe"
    cattie1507@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  58. Zgłaszam się :)
    w pierwszej kolejności po Wegnera
    w drugiej kolejności po Wegnera
    i w trzeciej... tak, po Wegnera ;)
    banerek u mnie na www.jaskiniacafe.blogspot.com
    jaskiniacafe@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Zgłaszam się po powieść Wegnera:)

    agata.17ko@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  60. "Mariola, moje krople - lektura akurat na zimowe wieczory

    marycarter@poczta.onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  61. A można się zgłosić po wszytskie?:D
    Jak tak to biorę udział w losowaniu trzech książek.
    Email: planetaksiazek00@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Wegnera poprosze
    maxima7@epf.pl

    OdpowiedzUsuń
  63. "Mariola, moje krople..."

    karolina2701@onet.eu

    OdpowiedzUsuń
  64. Wegnera chętnie przeczytam. O, i jeszcze "Mariola, moje krople" - tytuł zachęca do lektury.
    jan1584@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  65. To ja się zgłaszam na 2 ;) "Ja, My, Oni" i "Mariola, moje krople"
    olunia1881@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  66. Zgłaszam się po Wegnera.
    bucikinaobcasie@o2.pl

    OdpowiedzUsuń
  67. Zgłaszam się :)
    "Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe"

    kpokropinski@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  68. lizzie@wp.pl
    Ustawiam się w kolejce po Wegnera :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe

    Czytałem same dobre recenzje tej książki.

    Marek
    frank.easy(małpa)gazeta.pl

    OdpowiedzUsuń
  70. Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe.

    pietras060690@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  71. Opowieści z meekhańskiego pogranicza: Północ-Południe. Ta książka mnie interesuje.

    domek@os.pl

    OdpowiedzUsuń