sobota, 20 października 2012

Stos numer 13, czyli gdy żołądek skręca

No tak gdy żołądek skręca to nic miłego, ale w całym tym obrzydliwym doświadczeniu jest chociaż jedna rzecz pozytywna. Można zalegnąć w łóżku choćby i na cały dzień, obłożyć się książkami i gdy tylko nie kłuje za bardzo rozkoszować się lekturą... A czytać jest co. Po raz drugi w ostatnich kilku miesiącach dałem się skusić na promocję Wetbildu (dawniej Świat książki) - wszystko po 9 złotych (teraz nawet co czwarta gratis), do tego dochodzą rzeczy pożyczone i te które mimo iż ograniczam się jak tylko potrafię wciąż spływają od wydawnictw do recenzji. Poniżej stosik, fota tym razem wspominkowa - jeszcze sentymentalnie a propos ubiegłego tygodnia :) Rozstrzygnięcie konkursu pewnie wieczorem albo już jutro, może wtedy też kolejna notka. Jakoś mnie teraz oglądam, ale czuję, że mimo kolejnego wyjazdu znajdę trochę czasu by wreszcie porobić porządki na blogu i nadgonić ilość notek do końca miesiąca... Może jakaś kolejna rozdawajka jeszcze w październiku. A teraz do stosu:
Złudzenie - Thomas Erikson - wydawnictwo REA

Do światła - Andriej Diakow (uniwersum metro 2033) - wydawnictwo Insignis
obie od firmy AIM Media - nowe źródło, ale ponieważ różne wydawnictwa i wydaje się, pozycje na poziomie zapowiada się fajnie

Teoria diabła i inne spekulacje - Janusz Cyran - przyszło od Oleksiuka, ale ponieważ nigdy od nich nic nie dostawałem to domyślam się, że to nagroda z akcji Złotych Zakładek (bo tam miałem coś otrzymać)
i zakupy od Świata Książki - podoba mi się ta akcja, rozumiem, że czyszczą magazyny i robią sobie obroty, ale ileż perełek można tam wyczaić:
Papuga Flauberta - Julian Barnes
Za blisko domu - Liawood Barclay (to akurat jako prezent urodzinowy - też miło, bo przecież należę do Klubu Świata Książki od samego początku, czyli jeszcze od lat 90-tych)
Mąż do zadań specjalnych - Tatiana Polakowa
Boski Juliusz - Jacek Bocheński
Żal - Hanna Krall
Zabawy z bronią - Szczepan Twardoch
Trzy kobiety w dobie ciemności (Stein, Arendt, Weil) - Sylvie Courtine-Denamy
Ciężkie norwidy - Stanisław Falkowski i Paweł Stępień - subiektywny przewodnik po literaturze polskiej

Jest co czytać prawda?
A muzycznie... Może pożegnam się tak...

5 komentarzy:

  1. z AIMmedia sama mam zawartą współpracę :) przeczytałam dzięki nim "Dziedzictwo" Katherine Webb oraz właśnie "Złudzenie" Thomasa Eriksona [recenzja na mym blogu jeśliś ciekaw :)]
    obecnie czekam, aż podeślą mi drugą część przygód opisanych w "Uniwersum Metro 2033: Do światła" Diakowa [którą czytałam dzięki wortalowi webook - świetna!] czyli "Uni.....: W Mrok"
    Przyjemnej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdrówka życzę, a w stosiku bym chętnie pogrzebała - ciekawe tytuły;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzy pierwsze pozycje od góry - marzenie :) Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  4. To prawda, jest co czytać. Mam nadzieję, że kiedyś uda mi się dopaść "Za blisko domu", "Trzy kobiety w dobie ciemności", "Żal", "Boskiego Juliusza" oraz "Męża do zadań specjalnych". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ano czyta się czyta :) zwłaszcza, że siadł mi net na prawie cały dzień :) a do ekranu nie miałem serca. Zacząłem sobie tylko Misję Afganistan

    OdpowiedzUsuń