czwartek, 24 marca 2011

Tak się to teraz robi, czyli kim jest Sebastian?!

Można by rzec komedia jakich wiele z jednym ale – ten stan rzeczy uznaje za prawdziwy przez pierwsze 15 minut filmu następnie atmosfera się rozkręca i taka rozkręcona zostaje już do końca filmu.
Historia opowiada o tym jak młoda dziewczyna z doskonałą kariera zawodową, postanawia zajść w ciąże, lecz jak to już jest w XXI w niezależna kobieta, chce taką pozostać i postanawia znaleźć dawce nasienia na tematycznej imprezie(którą sama organizuje). Wspomniana machina którą bohaterka wprawiła w ruch przynosi niespodziewane efekty.....(które musicie zobaczyć sami)
Przyszłych widzów uspokajam, to komedia romantyczna, tak napisali, ja bym go nazwała film z dużą dawką pozytywnych potrzebnych emocji - happy end gwarantowany.
trailer

3 komentarze:

  1. Wywołana do tablicy się zebrałam :)))
    tak by skomentować jednak film ja go obejrzałam 2 razy i zgadzam sie że nie jest to raczej komedia ale myślę że przyjemny film na romantyczny wieczór.

    OdpowiedzUsuń
  2. a co tak króciutko? filmu jeszcze nie widziałem... a wiec do kolejki aby wyrobić sobie własne zdanie. choć kolejka robi się dłuuuuuga.

    OdpowiedzUsuń
  3. krótko bo film jest dosyĆ krótki :)
    Bacha

    OdpowiedzUsuń